بهترین لپ تاپ گیمینگ

بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

بهترین لپ تاپ گیمینگ

​​​​​​​

کسانی که قصد خرید macbook بسیار قدرتمند را دارند که از آن برای بازی یا اجرای برنامههای سنگین استفاده کنند، میتوانند به سراغ مک بوک ایر m1 بروند این لپ تاپ در مدلهای مختلف ارائه میشود. در مک بوک پرو ۲۰۲۰ از این نوع پردازنده استفاده نکردهاند. قیمت این لپ تاپ البته تقریباً معادل مک بوک پرو ۱۶ اینچ است. تکنولایف تمامی مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی را به همراه دارد. شما میتوانید با چند کلیک ساده، بهترین مدل را برای خود پیدا کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. این پردازنده قدرت بسیاری دارد. قیمت لب تاپ اپل ایجاب میکند تا از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید macbook کنید. پس خودتان میتوانید بین کیفیت تصویر و عملکرد یکی را انتخاب کنید. فروش مک بوک ایر به لطف این پردازنده بسیار افزایش پیدا کرد. همچنین لازم به ذکر است انواع تنوع لپ تاپ اپل در مدلهای مختلف و سالهای مختلف از مک بوک پرو تا مک بوک لمسی در این فروشگاه وجود دارند. به همین خاطر از بابت پرداخت مبلغ بهصورت اینترنتی آسودهخاطر خواهید بود. برای مثال قیمت macbook custom ایر با مدلهای دیگر تفاوت دارد. در مک بوک ایر ۲۰۲۰ از پردازنده Apple M1 Chip استفاده شده است. قیمت مکبوک نیز بر اساس همین مشخصات و تغییرات مشخص میشود. مک بوک ایر ام وان همراه با رم 16 گیگ و حافظه داخلی 1ترابایت SSD به بازار عرضه میشود. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی تکنولایف، انواع محصولات لپ تاپ اپل را باقیمت بسیار مناسب ارائه میدهد. در لیست قیمت لپ تاپ های اپل، این لپ تاپ قیمت بالایی دارد؛ اما قدرت آن همه را مجذوب خود خواهد کرد. مک بوک قیمت بالایی دارد؛ اما عملکردی بینظیر را نیز ارائه میدهد. آی مک یک لپ تاپ بسیار گران به حساب میآید.

اگر بودجه شما اجازه میدهد، به جای آن Core i3 یا i5 تهیه کنید.

مدلهای پردارندههای نسل دهم اینتل که آیس لیک نام دارند، دارای 4 هسته بوده و ویژگیهای کاربردی مانند پشتیبانی از وای فای 6، تاندربولت 3 و هوش مصنوعی بهتری دارند. اگر احتمالاً میتوانید Core i5 بخرید، ما آن را توصیه میکنیم. پردازندههای بسیار قدرتمند و گرانقیمت برای ایستگاههای کاری بزرگ موبایل. عملکرد آنها یک درجه پایینتر از Core i5 است و قیمت نیز به همین ترتیب پایینتر خواهد بود. لپ تاپ مناسب برای حسابداری. اگر بودجه شما اجازه میدهد، به جای آن Core i3 یا i5 تهیه کنید. این نوع تراشهها که در میان لپ تاپهای کمتر از 400 دلار یافت میشوند، کندترین عملکرد را دارند؛ اما اگر مهمترین کارهای شما جستجو در اینترنت و کارهای ویرایش متن سبک است، گزینه مناسبی برای شما به شمار میروند. اگر کارهای مهندسی حرفهای، مدلسازی 3D و یا ویرایش ویدئو انجام میدهید، مدل Xeon میتواند برای شما مناسب باشد؛ اما عمر باتری یا وزن آن به عنوان یک لپ تاپ، چندان مناسب نیست. اینتل Xeon گزینه پیشنهادی متخصصان مشاوره خرید لپ تاپ مهندسی است.

2. مدیریت اکانت یا کانال افراد مختلف را بهدست بگیرید و فالوورهای آنها را افزایش دهید. برنامهنویسی وب، به دو شاخهی «فرانت اند Front-End یا طراحی وب» و «بک اند Back End یا توسعه وب» دستهبندی میشود. 3. مدیریت دریافت و انجام سفارشات تبلیغاتیِ اکانت اینفلوئنسرهای مختلف را به عهده بگیرید. شما با چاپ طرحهای سفارشی و خاص بر روی محصولات مختلف مانند: تیشرت، بلوز، ماسک، شال، بشقاب، ماگ و… میتوانید مشتریان زیادی جذب کنید و درآمد مناسبی را بهدست آورید. مزیت کسبوکارهای خانگی نسبت به باقی مشاغل، هزینهی پایین و حتی گاهی صفر برای شروع و ایجاد کسبوکار است. استریمِ بازی یکی از مشاغلی است که هم میتوانید در آن لذت ببرید و هم میتوانید به کسب درآمد دلاری و ریالی بپردازید. خاص و متفاوت بودن همیشه یکی از خواستههای خریداران اجناس میباشد. نقشه راه جامع: فرانت اند Front-End و بک اند Back-End» مراجعه کنید. شایان ذکر است که برخی از کسبوکارهای خانگی مانند: آموزش موسیقی، آنلاین هستند و برخی دیگر نیز مانند: پرورش قارچ، آفلاین میباشند.

با اینکه در زبان لاتین، به کالاهای موجود در انبار و آماده فروش استوک گفته می شود، اما این لغت معنای خیلی متفاوتی در زبان فارسی دارد. با وجود چنین حجمی از تقاضای افراد برای خرید لپ تاپ، طبیعی است که تنوع بالایی از لپ تاپها را در بازار مشاهده کنیم. در ایران، استوک به کالایی اطلاق می گردد که دست دوم و کارکرده باشد و در حد یک محصول نو به نظر برسد. آیا لپتاپ دست دوم و کارکرده بخریم؟ منظور از لپ تاپ استوک چیست؟ افشای 3 نکته مهم در خرید لپ تاپ با رسانه مستقل بیلبیلک! با پیشرفت تکنولوژی در سرتاسر جهان، بشریت برخی نیازهای تازه و بیسابقه پیدا کرده است تا بتواند به این پیشرفت و مدرنسازی ادامه دهد. از این رو، به خاطر داشته باشید که استوک، لزوماً کالاهای دست دوم و کارکرده نخواهد بود. یکی از این نیازها که قطعا همه ما با آن آشنا هستیم، لپ تاپ است که تمامی انسانها میتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گیمینگ

1- وزن لپ تاپ: به طور حتم دانشجویان تمایل ندارند لپ تاپ های سنگین وزن را هر روز حمل کنند و از منزل به دانشگاه ببرند. توجه کنید که معمولا در مسیر دانشگاه نیاز است مدت زمان طولانی برای حمل لپ تاپ خود صرف کنید و این موضوع می تواند در افزایش خستگی شما موثر باشد. چرا که این لپ تاپ ها وزن کمتری خواهند داشت. 2- اندازه صفحه نمایش: صفحه نمایش لپ تاپ بر وزن لپ تاپ موثر است. همچنین به رزولوشن و دقت تصویر نیز در هنگام خرید توجه کنید. وزن مورد قبول برای لپ تاپ های دانشجویی حدود 2 کیلوگرم است. همچنین توصیه می کنیم لپ تاپ های با صفحه نمایش مات و فول اچ دی را تهیه کنید. همانطور که می دانید محبوب ترین اندازه صفحه نمایش لپ تاپ های موجود در بازار 15.5 اینچی است اما ما توصیه می کنیم لپ تاپ های 13 و 14 اینچی را نیز در هنگام خرید بررسی کنید. پس سعی کنید لپ تاپی را انتخاب کنید که سبک باشد. درباره نقد و بررسی لپ تاپ گیمینگ ایسوس بیشتر بخوانید.

 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ غرب تهران

پس نیاز به یک کارت گرافیک مجزا برای این افراد ضروری است. بنابراین نیاز است از لپ تاپی استفاده کنند که حداقل 2 ساعت شارژ را برای استفاده بدون برق ذخیره کرده باشد. 7- پورت های خروجی لپ تاپ: تصور می کنید می خواهید در خصوص یکی از تحقیقات خود در دانشگاه ارائه ای چند دقیقه ای داشته باشید. اما اگر به دنبال کارهای وب گردی و تحقیقاتی ساده هستید ، یک کارت گرافیک آنبورد با حافظه مشترک نیز می تواند پاسخگوی کار شما باشد. اگر لپ تاپ شما به ساده ترین پورت HDMI متصل باشد به راحتی و با یک کابل می توانید آن را به ویدئو پروژکتور کلاس وصل کرده و ارائه خود را در صفحه نمایش بزرگتری به انجام برسانید. 8- باتری لپ تاپ: میزان استفاده دانشجویان از لپ تاپ معمولا زیاد خواهد بود. برخی از دانشجویان در مسیر نیز سعی می کند تکالیف خود را انجام دهند. همچنین تعداد پورت های USB لپ تاپ هم برای دانشجویان مهم خواهد بود.

 

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ گرافیکی

لپ تاپ ThinkPad X300 شرکت لنوو در مجله بیزینس ویک “بهترین لپ تاپ” نام گذاری شد. سال ۲۰۱۳- در این سال لنوو توانست رتبه اول را در بین شرکت های تولید کننده کامپیوتر شخصی به دست بیاورد و بتواند در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ در فهرست فورچن، رتبه ۳۲۹ را کسب کند. سال ۲۰۱۰- معرفی اولین گوشی هوشمند لنوو به نام LePhone و تعداد فروش ThinkPad به ۶۰ میلیون رسانده شد. لنوو در این سال روش خود را برعکس نمود و تصمیم خود برای اینکه تمام محصولات آینده ی این شرکت از نام تجاری Motorola استفاده خواهند کرد، را اعلام نمود. سال ۲۰۱۴- اعلام لنوو مبنی بر تصمیم خریداری شرکت System x از IBM و بعد از یک هفته نیز تصمیم خود برای خرید شرکت Motorola Mobility از گوگل را، پخش نمود. سال ۲۰۱۲- با هدف فروش سرور در چین، لنوو توانست سرمایه گذاری مشترک با EMC را انجام نماید. سال ۲۰۰۹- در نمایشگاه جهانی ۲۰۱۰ در شانگهای، لنوو از حامیان فناوری محسوب می شد و همچنین تعداد محصول تولیدی Idea به حدود یک میلیون عدد رسانده شد. سال ۲۰۱۷- گوشی هوشمندLenovo P2 در همین سال به عنوان گوشی هوشمند با بهترین طول عمر باطری معروف شد. با خرید این دو شرکت و تکمیل آن توانست رتبه ۳ جهانی را در زمینه های سرور و گوشی هوشمند را از آن خود کند. در همین سال با هدف توسعه اولین دستگاه تلفن همراه با قابلیت ردیابی حرکت سه بعدی و سنجش عمق، همکاری خود را با شرکت گوگل شروع نمود و در فهرست فورچن رتبه ۲۰۲ را کسب کرد. همچنین لنوو توانست رتبه سه را در بین شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند را کسب نماید. سال ۲۰۱۶- لنوو در این سال همکاری با SAP را بیشتر نمود و برای ایجاد زیر ساخت های محرمانه برای مراکز داده در سراسر جهان، توانست با شرکت Nutanix همکاری نماید. درباره بهترین لپ تاپ برای تریدر  بیشتر بخوانید.

در حال حاضر جدیدترینهای سامسونگ در این حوزه هنوز وارد بازار ایران نشده و به همین دلیل اطلاع دقیقی از قیمت لپ تاپ سامسونگ در ایران به خصوص این مدلها نداریم. بهترین لپ تاپ های سامسونگ1. در حال حاضر برترین لپ تاپ های سامسونگ با قیمتهای نسبتا بالایی در دسترس هستند که در ادامه معرفی انواع پرفروش ترین لپ تاپهای سامسونگ، به ویژگیها و قیمت فعلی هر یک در بازار نیز خواهیم پرداخت. بهترین لپ تاپ سامسونگ برای گیم کدام است؟ این لپ تاپ سامسونگ جدید در دو مدل 13.3 و 15 اینچ به فروش میرسد و در هردو مدل نیز از پنلهای اولد کمنظیر ساخت سامسونگ استفاده شده است. بهترین لپ تاپ Samsung 2020 کدام است؟ گلکسی بوک پرو که به عنوان جایگزینی برای لپ تاپ سامسونگ نوت بوک 9 پرو وارد بازار شد، عنوان بهترین لپ تاپ سامسونگ در سال 2021 را به خود اختصاص میدهد. لپ تاپ سامسونگ چی بخرم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک، ،
نويسنده : عابد